sobota 19. ledna 2013

Zima v ZOO Brno

19. 1. 2013

Zoologické zahrady patří už dlouho k oblíbeným cílům mých fotovýletů. No a v té naší, brněnské, jsou již tradičně hlavním cílem vlci. I tentokrát jsem u jejich výběhu strávila nejdelší čas.

















Vždy jsem ráda, když se mi zadaří fotky, které nejsou jen běžnými portéty. Tentokrát se na mě usmálo štěstí u výběhu zeber, kde jsem byla svědkem menší "výměny názorů" dvou zvířat.





















A co mi ještě dnes padlo do oka? Už toho moc nebylo, zimní ZOO není tolik plná života jako v létě. Ale úžasná modrooká polární lištička a číhající levhart ceylonský tu určitě nesmějí chybět.








 Několik fotek jsem zařadila do galerie Zvířata v ZOO, kompletní album je jako obvykle na rajčeti.

A na rozloučenou ještě jedna číča,  která se zasloužila o založení nové galerie Kočky.